WYPIS I WYRYS Z MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO ORAZ ZE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
WYMAGANE:
Wniosek powinien określać:
Nazwę obrębu oraz aktualny numer geodezyjny działki (lub działek), której dotyczy wniosek.
Dowód wniesienia opłaty skarbowej za wydanie wypisu i wyrysu.
Ewentualne upoważnienia lub pełnomocnictwa udzielone przez Wnioskodawcę osobom, które mogą go reprezentować w sprawie niniejszego wniosku wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej za udzielone pełnomocnictwo.
Promień zasięgu otoczenia.
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Biuro Podawcze Urzędu Miasta i Gminy w Swarzędzu, ul. Rynek 1
Udzielanie wszelkich informacji w sprawach załatwianych przez Wydział Architektury i Urbanistyki odbywa się w Wydziale Obsługi Mieszkańców - parter, stanowisko nr 3 oraz pod numerem telefonu: (61) 65-10-718
OPŁATY:
Opłacie skarbowej podlega dokonanie czynności urzędowej na wniosek o wydanie wypisu i wyrysu i uiszcza się z chwilą powstania obowiązku jej zapłaty tj. w momencie składania wniosku, w formie przelewu na rachunek bankowy:
Urząd Miasta i Gminy w Swarzędzu, ul. Rynek 1, 62-020 Swarzędz
Nr konta bankowego: 13 1600 1084 1843 0348 6000 0004
1. Za wydanie wypisu:
do 5 stron: 30 zł
powyżej 5 stron: 50 zł
2. Za wydanie wyrysu:
za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4: 20 zł - nie więcej niż: 200 zł.
Przed odbiorem wyrysu i wypisu może zajść konieczność dopłaty opłaty skarbowej zgodnie z pkt 1 i 2.
W przypadku działania przez pełnomocnika: 17 zł (od każdego stosunku pełnomocnictwa) - przykłady wielości stosunków pełnomocnictwa
Zwolnione z opłaty skarbowej są między innymi dokumenty stwierdzające udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpis, wypis lub kopia, poświadczone notarialnie lub przez uprawniony organ, upoważniające do odbioru dokumentów oraz pełnomocnictwa udzielone: małżonkowi, wstępnym, zstępnym lub rodzeństwu - wykaz stawek oraz zwolnień z opłaty skarbowej.
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA:
Wypis i wyrys Wydział Architektury i Urbanistyki wydaje w terminie do 14 dni od dnia złożenia wniosku wraz z wymaganymi załącznikami.
PODSTAWA PRAWNA:
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1945)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1044 ze zm.)
TRYB ODWOŁAWCZY:
Tryb odwoławczy nie występuje.